Politica de retur

Politica de retur

Conditii pentru returnarea produselor

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.
In cazul in care doriti sa returnati produsele achizitionate, CVG TINOVAL TRANS S.R.L. va garanteaza termenul de retur prevazut prin lege, si anume 14 zile de la primirea produsului.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator.
Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste:

  • un produs cu defect de fabricatie, returul va fi organizat si plătit de catre CVG TINOVAL TRANS S.R.L.
  • un produs greșit, returul va fi organizat si plătit de catre CVG TINOVAL TRANS S.R.L.
  • un produs deteriorat la transport, in acest caz aveti obligatia ca in momentul receptionarii coletului sa verificati integritatea pachetului, iar in cazul in care acesta prezinta urme vizibile de deteriorare sau scurgere lichide, sa solicitati curierului completarea procesului verbal de constatare a deteriorarii marfii.

Atentie! Nu vor fi acceptate produse deteriorate in lipsa procesului verbal de constatare a deteriorarii marfii completat si semnat de reprezentantul firmei de curierat (FAN Curier).

Pentru exercitarea dreptului de denuntare unilaterala a contractului trebuie sa completati Formularul de Retur

Daca doriti sa schimbati produsul cu altul, va rugam sa ne contactati in prealabil printr-un email la adresa comenzi@cvgprodusecuratenie.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb.
Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca produsul dorit nu mai este in stoc, va puteti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre dumneavoastra sau restituirea lor de catre CVG TINOVAL TRANS S.R.L..

Produsul pe care doriti sa-l schimbati trebuie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs (in afara de Posta Romana) la adresa: str. Transilvaniei, Nr. 37, Loc. Galati, Jud. Galati, Romania.

Orice produs pe care il veti returna trebuie sa nu fie desigilat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ). Va rugam sa folositi un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Datorita specificului produselor comercializate (substante chimice solide sau lichide) nu sunt acceptate drept retur produsele desigilate.

In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in Formularul de Retur. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.